Wie is Goed

Goed is de nieuwe naam van onze apotheken, hoorcentra en thuiszorgwinkels. We bundelen en integreren voortaan ons ruime aanbod én de expertise van al onze medewerkers. Zo kunnen we jou nog beter helpen om kwaliteitsvol en zo zelfstandig mogelijk te leven.

Waarom is dit Goed

Van geneesmiddelen tot hooroplossingen, van mobiliteit tot hulpmiddelen die je leven comfortabeler maken. Al deze producten en diensten onder één naam biedt niets dan voordelen.
  • We zijn er voor iedereen. Zowel als het goed gaat als wanneer het tegen zit.
  • We zoeken de eenvoud en gebruiksgemak in de complexiteit van procedures en oplossingen.
  • Onze producten en diensten maken daadwerkelijk het verschil in het leven van onze klanten.
  • Onze talentvolle medewerkers zijn vastberaden en pas tevreden als het helemaal goed zit.
  • We zijn er voor iedereen. Zowel als het goed gaat als wanneer het tegen zit.
  • We zoeken de eenvoud en gebruiksgemak in de complexiteit van procedures en oplossingen.
  • Onze producten en diensten maken daadwerkelijk het verschil in het leven van onze klanten.
  • Onze talentvolle medewerkers zijn vastberaden en pas tevreden als het helemaal goed zit.

Onze mensen aan het woord

In de thuiszorgwinkels staat de beleving centraal. We beschikken over heel wat demotoestellen waarmee onze klanten kunnen testen, voelen en ondervinden. Een beleving die iedere klant helpt om te kiezen voor de juiste oplossing op maat. - Katrien De Graeve, Medewerker Thuiszorgwinkel, Wetteren
Kunnen terugvallen op een groot team van collega’s betekent een grote meerwaarde voor onze klanten. De eventuele drempel tussen hoorproblemen en andere gezondheidsvragen is helemaal verdwenen. We zijn nu meer dan ooit een grote familie, en dat zal de klant zeker als positief ervaren. - Cindy Smans, Audioloog, Turnhout-Hoogstraten
Door enkel een medicijn uit een schap te halen, geef je een klant zelden wat hij zoekt. Luisteren naar het verhaal achter de vraag en daarop inspelen met het juiste advies is een grote meerwaarde die wij telkens weer aanbieden. Zeker nu de integratie met andere gezondheidsoplossingen groter is geworden. - Elfriede Nyssen, Apotheker-titularis, Peer
We zijn meer dan ooit verankerd in heel Vlaanderen. Heb je een vraag over je rolstoel of scooter? Zelfs als je vast contact in een thuiszorgwinkel in Limburg is, word je tijdens de vakantie aan de kust even goed geholpen door een collega uit één van onze vestigingen daar. - Fre Goffart, Mobiliteitsverstrekker, Antwerpen
Een sterke service na verkoop en heel snel herstellingen doorvoeren … dat kan door een nog grotere voorraad onderdelen en wisselstukken. Daardoor kunnen we onze klanten efficiënter dan ooit helpen op die momenten dat het echt dringend is. - Joeri Lefever, Medewerker hersteldienst, West-Vlaanderen
We spelen nu veel korter op de bal. Bij vragen rond stoma of incontinentie bijvoorbeeld kan ik klanten snel in contact brengen met een bandagist of specialist incontinentiezorg. Daardoor is iedere klant heel accuraat geholpen met een heel gedetailleerd antwoord op al zijn vragen. - Inge Christiaens, Assistent-apotheker, Boom
Mensen met ALS of een zware beperking vragen en krijgen bij ons bijzondere kwaliteitsvolle aandacht. Wij verzorgen vanuit HMC rolstoelen en andere oplossingen die helemaal zijn afgestemd op wat iemand nog kan, en verbinden de totaaloplossing op een high-techmanier met domotica en moderne spraak- en bewegingstechnologie. - Hein Vandenabeele, Verstrekker hoogtechnologische mobiliteit en communicatie HMC, Deinze
Met mijn familienaam ben je altijd in goed gezelschap (lacht). Maar dat ben je ook bij mijn gedreven collega’s van de klantendienst. We bieden oplossingen aan onze klanten die boven hun verwachtingen uitstijgen. Dat kan door de nauwe samenwerking met specialisten in grote en kleine zorg. - Michael Goedgezelschap, Telefonische klantendienst, Vlaams-Brabant
Ons aanbod wordt steeds uitgebreider. Zo bieden we nu bijvoorbeeld ook parafarmacie aan. Alle oplossingen onder één dak dus, en dat schept een vertrouwensband met de klanten die weten dat ze bij ons voor een totaalaanbod kunnen aankloppen. - Lieselot Blondeel, Medewerker thuiszorgwinkel, Oostende
Luisteren naar vragen van de klant en precies aanvoelen waarmee iemand het best geholpen is … dat kan meer dan vroeger. We weten ons geholpen door expertise van collega’s in aanverwante domeinen. Daardoor kunnen we de klant heel accuraat adviseren en helpen kiezen uit een groot en divers zorgaanbod. - Sebastiaan Van Meervenne, Apotheker-titularis, Kessel-Lo

Veelgestelde vragen

Wat verandert er voor mij als klant?

Op dit moment enkel de naam en het logo. Maar je zal merken hoe al onze gezondheidsoplossingen steeds meer naar elkaar toegroeien.

Kan ik jullie nog bereiken via hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer?

Je kan ons nog steeds bereiken via dezelfde telefoonnummers, e-mailadressen en websites.

Zal ik nog steeds geholpen worden door de mensen die ik ken?

Ja natuurlijk, de mensen die bij ons werken blijven gewoon in dienst en bieden je dezelfde service als je gewend bent.

Zal ik nog steeds kunnen genieten van mijn CM-voordelen?

Ja zeker, je behoudt je CM-voordelen.

Wie valt er allemaal onder Goed