Ga naar hoofdinhoud

Heb je een vraag? Onze klantendienst is bereikbaar op 03 205 69 29 of laat je gegevens hieronder achter en dan nemen we contact met je op.

vul hier het formulier in

veelgestelde vragen webshop

bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Open de producten die je wil bestellen en voeg ze toe aan je winkelmandje via de groene knop "in het winkelmandje".
  2. Open je winkelmandje door rechtsboven op het icoon winkelmandje te klikken. Klik op de groene knop "bestellen". 
  3. Kijk je producten na en vul bij "kortingscode invullen" je kortingscode in als je er een hebt. Klik op "gebruik code". Je korting wordt nu toegepast. 
  4. Klik op "doorgaan met afrekenen". 
  5. Meld aan met je account of ga door als gast. 
  6. Vul je facturatiegegevens in en klik op "verder". 
  7. Kies je verzendmethode, controleer je verzendgegevens en klik op "verder".
  8. Controleer je bestelling en duid aan "ik ga akkoord met de algemene voorwaarden". Klik op "afrekenen".
  9. Betaal je bestelling. 

De video hieronder loodst je stap voor stap door het bestelproces. 

Heb je problemen om je bestelling te plaatsen? Neem dan contact op met onze webshop klantendienst. Je kan hen contacteren tijdens de kantooruren (8u30-12u30 en van 13u-16u30) via webshop@goed.be of telefonisch via 015 28 61 18.

betaling en levering

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk op webshop?

Je kan betalen met Bancontact, Mastercard, Visa of Maestro. Betalen via overschrijving is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling in een Goed thuiszorgwinkel laten leveren?

Ja, dat kan. Kies bij verzendmethode voor de gratis optie "ophalen bij een Goed thuiszorgwinkel bij jou in de buurt". 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, het is mogelijk om je bestelling te retourneren. Gelieve rekening te houden met onze algemene voorwaarden. Je moet de goederen binnen de termijn van 14 kalenderdagen in hun oorspronkelijke, ongebruikte staat en in de originele, onbeschadigde verpakking, samen met alle toebehoren terugsturen naar Goed Webshop, Generaal de Wittelaan 4, 2800 Mechelen of overhandigen in een Goed thuiszorgwinkel. Retourneren via een Goed-vestiging is gratis. Als je een bestelling retourneert via bpost zijn de kosten hiervan voor jou. 

kortingen

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

Controleer zeker of je de kortingscode juist geschreven hebt:

  • Gebruik enkel hoofdletters, geen kleine letters.
  • Kijk na of er geen spatie voor of achter je kortingscode staat.
  • Gebruik geen speciale tekens.

Als je niet aan het minimale bestelbedrag komt, is het niet mogelijk om de korting toegekend te krijgen. Ook bij het bestellen van een verkeerd product krijg een foutmelding. 

Je rijksregisternummer dien je pas in te vullen in een latere stap tijdens het afrekenen van je winkelmandje (deeltje "facturatiegegevens"). Zo kan je je CM-ledenkorting verkrijgen. Tot je je rijksregisternummer hebt ingevuld, krijg je de standaardprijs te zien.

Waar kan ik de kortingscode terugvinden?

Kortingscodes verbonden aan acties uit onze promofolder kan je vinden bij het product in de webshop zelf (onder de knop "aan winkelmandje toevoegen"). Sommige kortingscodes worden verkregen via onze nieuwsbrief en zijn dus enkel geldig voor abonnees. 

Schrijf je hier in op onze gratis nieuwsbrief als je geen exclusieve kortingscodes wil missen.

Waar vul ik de kortingscode in?

Je kan de kortingscode invullen in je winkelmandje. Voeg eerst de gewenste producten toe en vul in het veld "kortingscode invullen" de kortingscode in. Klik daarna op "gebruik code" om hem te valideren. In je winkelmandje zal je zien dat de korting van je oorspronkelijke bedrag verrekend is.

Kan ik een kortingscode meermaals gebruiken?

Ja, het is mogelijk om een kortingscode meermaals te gebruiken over verschillende bestellingen heen. 

Ik plaatste een bestelling voor/na de actie. Kan ik ook nog van deze korting genieten?

Neen, de korting wordt enkel toegekend tijdens de periode die vermeld staat.  

Ik ben mijn kortingscode vergeten. Kan ik nog van deze korting genieten?

Neen, het is niet mogelijk om nadien de korting nog te ontvangen. 

  • gratis verzending vanaf €40 met bpost
  • gratis afhaling in Goed-vestiging
hulp nodig?

ons team is bereikbaar:
elke weekdag tussen 09.00 – 17.00
op zaterdag tussen 09.00 – 13.00

Payment icon - Bancontact
Payment icon - MasterCard
Payment icon - Visa
Payment icon - Maestro
Payment icon - ING
Payment icon - KBC
Payment icon - Belfius