Ga naar hoofdinhoud

retourneren

Beste klant, we ondervinden momenteel enige vertraging in het verwerken van retouren. Daardoor kan je terugbetaling langer op zich laten wachten dan normaal. Alvast onze excuses voor het ongemak.

veelgestelde vragen

Kan ik alle bestelde producten terugsturen?

Hoe stuur ik bestelde producten terug?

Mijn retour werd afgewezen. Wat nu? 

De medewerkers van onze klantendienst zullen je contacteren.

Als je retour werd afgewezen, kan je pakketje opgestuurd worden naar een Goed thuiszorgwinkel in je buurt. Je kan je pakketje daar afhalen.
Wil je dit pakketje niet meer ontvangen? Dan zal dit vernietigd worden. Breng ons zeker op de hoogte van je keuze.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

  • gratis verzending vanaf €40 met bpost
  • gratis afhaling in Goed-vestiging
hulp nodig?

ons team is bereikbaar:
elke weekdag tussen 09.00 – 17.00
op zaterdag tussen 09.00 – 13.00

Payment icon - Bancontact
Payment icon - MasterCard
Payment icon - Visa
Payment icon - Maestro
Payment icon - ING
Payment icon - KBC
Payment icon - Belfius