Ga naar hoofdinhoud

technische storing bij Goed

Door een technische storing in ons netwerk kan je momenteel enige hinder ondervinden. Hieronder kan je meer informatie terugvinden. Met dank voor het begrip.

veelgestelde vragen

Wat houdt de technische storing in?

In de nacht van 18 maart detecteerde de beschermingssoftware van Goed verdachte handelingen op het IT-netwerk. Ondanks de alertheid van het systeem, konden hackers data stelen en versleutelen. Meteen na de ontdekking zijn alle systemen van Goed afgekoppeld om verdere acties van de hackers onmogelijk te maken.

Welke gevolgen heeft dit voor mij?

De afkoppeling heeft beperkte impact op de werking van onze thuiszorgwinkels en apotheken, maar we zetten alles op alles om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze Goed thuiszorgwinkels en Goed apotheken blijven open. Het is ook nog steeds mogelijk om bestellingen te plaatsen op onze webshop of online reservaties te maken voor uitleenmateriaal of medicatie. 

Op welke manier kan ik jullie bereiken?

Je kan langskomen in een Goed thuiszorgwinkel of Goed apotheek. Onze klantendienst kan je bereiken via 03 205 69 29 of laat je gegevens achter en we bellen je zelf zo snel mogelijk op.

Kan ik producten aankopen via de webshop?

Ja, maar hou rekening met een vertraging tot 4 werkdagen in de levering van je bestelling. 

Kan ik hulpmiddelen ontlenen via de uitleendienst?

Ja, zowel online als in een Goed thuiszorgwinkel zelf. Wil je een levering aan huis? Vul het formulier in. We nemen contact met jou op om een leveringsdatum bij jou thuis af te spreken.

Ga ik mijn maandservice op tijd ontvangen?

Je maandservice blijft doorlopen, maar hou er rekening mee dat je bestelling mogelijk met vertraging zal aankomen. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht als dat het geval is. 

Kan ik producten reserveren bij een Goed apotheek via de webreservatie?

Je kan producten reserveren. Helaas kunnen we niet garanderen dat die onmiddellijk beschikbaar zijn. Best is dat je even langsgaat bij je Goed-apotheker, zeker als het om dringende medicatie gaat. Onze apotheker helpt je graag ter plaatse verder.

Hoelang kan ik hinder ervaren?

Interne en externe cyberbeveiligingsexperts brengen nu gedetailleerd in kaart wat er precies is gebeurd en welke data in handen van de hackers zijn gevallen. Tegelijkertijd maken de experts een heropstartplan om de komende uren en dagen onze systemen stap per stap en gecontroleerd herop te starten.

Welke data is gelekt? Is mijn data gelekt?

Interne en externe cyberbeveiligingsexperts brengen nu gedetailleerd in kaart wat er precies gebeurd is en welke data in handen van de hackers is gevallen. Iedereen is hard aan het werk om goed voor jullie te zorgen en oplossingen te zoeken.

  • gratis verzending vanaf €40 met bpost
  • gratis afhaling in Goed-vestiging
hulp nodig?

ons team is bereikbaar:
elke weekdag tussen 09.00 – 17.30
op zaterdag tussen 09.00 – 13.00

Payment icon - Bancontact
Payment icon - MasterCard
Payment icon - Visa
Payment icon - Maestro
Payment icon - ING
Payment icon - KBC
Payment icon - Belfius